EL CV BUNYOLA I EL CV PÒRTOL GUANYEN EL CAMPIONAT DE BALEARS CADET DE VÒLEI PLATJA
7 julio 2024 | Por Redacción | Categoria: VoleyEL CONJUNT BUNYOLÍ HA SUPERAT A L´ALGAIDA VC EN LA GRAN FINAL PER 2-1, MENTRE QUE L´EQUIP PORTOLÀ HA SUPERAT AL CV SÓLLER PER 2-0.
Les Illes Balears ja coneixen els seus primers campions autonòmics de vòlei platja. La categoria cadet ha disputat aquest dissabte el campionat en el qual el CV Bunyola i el CV Pòrtol s’han coronat com a nous campions de l’arxipèlag. Ho han fet després d’una dura jornada que ha arrencat a les 9:00 hores a la Platja d’Alcúdia amb 32 equips inscrits entre les dues categories. Fins a les 13:00 hores s’han dirimit els equips que accedirien a la fase final. Quatre hores de matí intenses, però amb un dia agradable per a practicar esport a l’aire lliure, amb el cel mitjanament tapat. Aquí ja han destacat els millors equips que s’han jugat els quarts de final a partir de les 14:30 hores sobre la sorra del nord de Mallorca.
El CV Sóller i el CV Pòrtol A, B i C han protagonitzat unes semifinals de la categoria masculina en les quals ha sobresortit un altíssim nivell per part dels quatre conjunts. El CV Sóller ha superat al CV Pòrtol B i el CV Pòrtol A a el CV Pòrtol C. Així, sollerics i portolans s’han citat en la gran final autonòmica amb el títol en joc. La final, com no podia ser d’una altra manera, ha estat una oda al vòlei platja en el qual els dos conjunts han tret el seu màxim nivell per a intentar coronar-se com a campió. Així i tot, el CV Pòrtol ha sabut imposar el seu poder sobre l’equip de la Vall guanyant els dos sets a zero i demostrant ser un digne campió autonòmic. Tant el CV Pòrtol com el CV Sóller representaran les Balears en el Campionat d’Espanya. El tercer lloc l’ocupa el CV Pòrtol B després de vèncer al CV Pòrtol C per 2-1.
En la categoria femenina, després d’una llarga marató de partits entre la fase de grups, la fase final, la fase plata i la fase bronze, ha dirimit els quatre millors conjunts del torneig a les 18:00 hores, quan han arrencat les semifinals. CV Sant Josep, CV Bunyola, Algaida VC i Esporles VC lluitaven tant pel títol final com per a les tres places disponibles per a disputar el Campionat d’Espanya. Han estat el CV Bunyola i l’Algaida VC els qui han aconseguit jugar la final del torneig després de derrotar al CV Sant Josep i a l’Esporles VC per 2-0 i 2-1 respectivament. El tercer lloc l’ocuparia l’Esporles VC després de guanyar al CV Sant Josep en la lluita pel tercer i quart lloc per 2-1, aconseguint així el bitllet per al nacional. En la final, el CV Bunyola i l’Algaida VC han protagonitzat una lluita sense quarter en la qual tots dos equips han demostrat des de l’inici voler ser les campiones de Balears. Ha arrencat guanyant el CV Bunyola guanyant el primer set, ha igualat l’Algaida VC vencent en el segon i forçant el tie-break. En la tercera màniga, disputadíssima, el CV Bunyola ha aconseguit imposar el seu voleibol per a fer-se amb el títol final vencent per 2-1 i sent les noves campiones de Balears.
Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com