Espectacular jornada de piragüisme a Santandria de la mà d’Es Nà utic
22 abril 2024 | Por Redacción | Categoria: Kayak, Náutica, Otros Deportes
La quarta prova dels Jocs Escolars 2024 de Piragüisme de Menorca celebrada aquest passat dissabte a la platja de Santandria ja és història i com el mateix José Luis Moles, director tècnic del Club Nà utic Ciutadella va dir, es va viure una jornada ben polida, entretinguda i que va tornar a mostrar el nivell dels joves palistes de la nostra illa. Aquesta prova estava organitzada per el CN Ciutadella i a més es va poder gaudir d’un temps molt bo a Ciutadella, el que va suposar que es pogués veure una trobada emocionant per les famÃlies i curisos que es van citar a Santandria.
Un altre dia espectacular per celebrar aquesta quarta prova, on els nostres regatistes dels clubs menorquins ho van donar tot i va acabar amb el domini clar dels membres del Club MarÃtimo Mahón, que va tornar a demostrar ser una de les millors canteres de les Illes Balears. Tot i el domini del CM Mahón, els locals del CN Ciutadella també van aconseguir quatre podis:
: Nanuk Marquès (Home Benjamà K1),
Sergio Da Costa (Home Cadet K1),
Albert Riera (Home Cadet K1) i
Berta Sans (Dona Infantil K1).
Resultats
Home PrebenjamÃ:
Lluc Marquès – CMM
Home BenjamÃ:
Jaime Montañes – CMM
Nanuk Marquès – CNC
Gabriel Mora – CMM
Home AlevÃ:
Jaume Martà – CMM
Leonardo Pons – CNC
Pablo Cayarga – CMM
Home Cadet:
Angel Vidal – CMM
Sergio Da Costa – CNC
Albert Riera – CNC
Dona Infantil:
Berta Sans – CNC
Sienna Hall – CMM
Aina Teresa Pallas – CMM
Home infantil:
Marcos Pons – CMM
Bruno Pons – CMM
Aingeru Salaverria – CMM
Dona alevÃ:
Hannah Cook – CMM
Adriana González – CMM
Olivia Laso – CMM
Dona Cadet:
Djamila López – CMM
Angela Mesquida – CMM
Laia Mora – CMM
Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquà puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com