José Hidalgo visita la FETRIB
4 julio 2013 | Por Redacción | Categoria: Otros Deportes, Triatlón
El president de la Federació Espanyola de Triatló visità les instalacions de la FETRIB i es reunà amb la nova junta directiva de la federació.
El president de l’Espanyola visità Mallorca per conèixer a la nova junta directiva, que a partir d’ara formarà part de la junta de federacions de la FETRI.
Durant la reunió es tractaren els actuals convenis de col·laboració que existeixen entre les dues federacions, i es parlà de futures sinèrgies per ajudar a promoure el triatló a les Illes.
Hidalgo s’interesà per la situació del triatló a les Illes, volum de federats i nombre de proves que es celebren. També explica a la junta directiva, quines són algunes de les modificacions que es preparen per a la temporada que ve.
Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquà puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com


