El president Antich felicita, en nom de la ciutadania, a les jugadores mallorquines de la selecció espanyola de bà squet
5 octubre 2010 | Por Redacción | Categoria: BaloncestoEl president Antich felicita, en nom de la ciutadania, a les jugadores mallorquines de la selecció espanyola de bà squet Alba Torrents i Marta Fernández per haver guanyat la medalla de bronze al Mundial de la República Txeca
El president Francesc Antich, en nom seu i del tot el Govern de les Illes Balears,  dóna la enhorabona, en nom de la ciutadania, a les jugadores mallorquines de la selecció espanyola de bà squet Alba Torrens i Marta Fernandez per haver guanyat la medalla de bronze al Mundial de la República Txeca, el millor resultat de la història del bà squet femenà espanyol.
El Govern de les Illes Balears valora el gran esforç de les esportistes mallorquines, que amb el seu èxit donen exemple i contribueixen a incrementar les bones practiques esportives a l’arxipèlag. Potenciant l’esport es crea una societat millor, més equilibrada i amb valors positius.
La selecció espanyola aconseguà imposar-se a a Karlovy Vary a Bielorússia per 77-68. Tota una fita per a el bà squet femenà espanyol, que fins ara tenia com a lÃmit el cinquè lloc en Alemania’98 i China’02, sense comptar un or europeu, una plata i quatre bronzes.
Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquà puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com