Paradis Cordiere guanya el Gran Premi de Balears i Lotus Glorieux s’emporta el Premi Pierre Giffard

2 octubre 2010 | Por Redacción | Categoria: Otros Deportes, Trote

L’hipòdrom de Son Pardo registra la segona millor entrada de la temporada en una jornada retransmessa pel Canal Equidia i TV-Mallorca

Son Pardo ha tingut aquesta tarda la seva segona millor entrada de la temporada, només superada pel Gran Premi Nacional, amb el Gran Premi de Balears i el Premi Pierre Giffard com carreres estel·lars. El cavall Paradis Cordiere pilotat per J.L.Labigne ha aconseguit la primera plaça del Gran Prix des Baléares (octava carrera), que ha repartit 50.000 euros en premis ((23.000 pel guanyador), patrocinat per la SECF i que ha retransmès el canal temàtic hípic Equidia i també TV-Mallorca per als aficionats de la nostra illa. La novena cursa, el Premi Pierre Giffard, ha estat guanyada per Lotus Glorieux a les regnes de Pilar Estelrich. Aquesta carrera estava dotada amb 10.000 euros (5.000 pel primer). El responsable de Relacions Internacionals de la SCEF, Benoït Fabrega, ha fet entrega dels premis als vencedors, acompanyat del president de la Federació Balear de Trot, Xisco Parera, i del president de l’Institut de l’Esport Hípic de Mallorca, Antoni Nadal.

A destacar també la sisena carrera, el Premi Eugin Smith-Memorial Bernat Salleras, en la qual ha vençut l’egua Olga di Mare conduïda per M. Gomila R.

Els resultats de les curses més importants han estat els següents:

GRAN PREMI DE BALEARS

1-   Paradis Cordiere (J.L.Labigne) 1:14’5

2-   New des Landes ((S.Hardy) 1:14’7

3-   Marathon Man (J.Verbeeck) 1:14’8

4-   Orleans Spring (E.Varin) 1:14’9

PREMI PIERRE GIFFARD

1-   Lotus Glorieux (P. Estelrich) 1:16’4

2-   Lynx du Goglu (G.Pou) 1:16’5

3-   Leo La Chare (A.Riera B.) 1:16’5

4-   Mikado d’Echal (J.Bauzà B.) 1:16’6

[nggallery id=501 emplate=caption]

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com